Your browser don't support script - Please enable this option or update your browser

دپارتمان زبان‌های خارجه

انگلیسی:

آموزش زبان فرانسه در کنار سایر زبان‌های روز دنیا

زبان انگليسي به عنوان زبان بین‌المللی و اولين زبان دنيا، از پرطرفدارترين‏ها در سرا است و اين دپارتمان بر اساس ده سال سابقه تدريس مديريت سرا (خانم دكتر سمانه رضايي) بنا نهاده شده و داراي سابقه‏‌ي درخشان در امر آموزش چند صد زبان‏‌آموز در زمينه‌‏هاي General English و English for specific purpose ) IELTS ،كنكور، …) می‏باشد.

فرانسه:

آموزش زبان فرانسه در کنار سایر زبان‌های روز دنیا

زبان فرانسوی که از زبان عشق و ادبیات است به عنوان یکی از مهم‏ترین زبان‌‏های دنیا معرفی شده و کشور فرانسه جزو مطلوب‌‏ترین مقصد‏های تحصیلی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور می‏باشد برای اطلاعات بیشتر از امکانات شرایط مهاجرت به اين کشور مطالعه مقاله چرا فرانسه را به شما پیشنهاد می‏کنیم.
آموزش این زبان در سرا توسط متخصصین با سابقه تدریس فرانسه، شما را با شیرینی‏های این زبان آشنا کرده و با روش تدریس ملایم و پربازده اساتید ما در سرا شما با کمترین مشکل در یادگیری این زبان نسبتا دشوار و با هر هدفی از جمله مکالمه یا شرکت در آزمون‌های DELF و DALF موفق خواهید شد.


زبان آلمانی:

آموزش زبان فرانسه در کنار سایر زبان‌های روز دنیا

این زبان شیرین و سخت را فقط باید با اساتید مجرب و کاردرست سرا آموزش ببینید تا هم در امر برقراری ارتباط و هم برای شرکت در آزمون‏‌های …. بدرخشید.

سایر زبان‏‌ها:

آموزش زبان فرانسه در کنار سایر زبان‌های روز دنیا

هر زبانی که شما مایل به یادگیری آن باشید از جمله کره ای، چینی، ایتالیایی، عربی، اسپانیایی و …. برای یادگیری هر زبانی فقط کافی است نوبت مشاوره آنلاین رزرو و زبان مورد علاقه‏‌تان را در فرم پیش رو‏ی‏تان وارد کنید تا متخصصین آن زبان در جلسه تصویری و آنلاین به تمامی نگرانی‏‌هایتان و سوالات شما پاسخ داده و در صورت تمایل شما را در کلاس مناسب ثبت‌‏نام کرده و راهنما و پشتيبان شما در طول مسیر یادگیری‏تان باشند.